Re: Jak podlaczyc monitor Mac'owy do PC ?

Autor: Igojsim (igojsim_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 15:28:29 MET DST

kiedys na gieldzie sprzedano mi karte akceleratora Voodoo II na PCI. i
Byloby wszystko OK, gdyby nie fakt, ze gniazdko na monitor bylo dostosowane
do MAC-a - jak sie okazala karta rowniez byla od MAC.

Musisz nabyc przejsciowke. Da sie ja kupic na gieldzie w cenie ok. 50 zl.
Widzialem taka produkcji firmy SONY: w kierunku monitor PC -> MAC. Z
pewnoscie sa i odwrotne.