Re: Gdzie te obniżki ATI ???

Autor: vertex (vertex_at_box43.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 14:25:25 MET DST

> Kurcze chyba z 2 tygodnie temu przeczytałem że ATI zaplanowało obniżke karta
> na ATI 7500/8500 ...
> To samo zapowiedzieli producenci że w cišgu tygodnia także obniżš ceny ...
>
> A tutaj kicha :-(
> Nie widac żadnych obniżek ...

Zadziwiajace...ATI obniza, producenci obnizaja...a detalisci w sklepach nadal
nie chca obnizyc cen ponizej ceny zakupu....chamstwo :)
Wszystkiemu winni cyklisci, nVidia, no i oczywiscie samoobrona :)

> Co się dzieje ? Czy tak powoli spadajš ceny tylko w Polsce ? Czy co :-(

Polecam policzyc do dziesieciu (w razie potrzeby takze "z powrotem"), uspokoic
sie, i pomyslec jaki wplyw moze miec obnizka u ATI na cene czegos co stoi na
polce w sklepie gdzies w Polsce...Odczekaj z miesiac, co ?

> Kurcze chce kupić ATI 8500LE

Bosz...kup je w koncu, bo w takim tempie niedlugo R8500 bedzie karta z dolnej
polki i bedziesz musial przerzucic sie na cos innego...