Najcichszy Radeon 8500.

Autor: Piotr Legiecki (piotrlg_at_sci.pam.szczecin.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 12:01:30 MET DST

Witam

MAm wybitnie wysokie wymagania co do halasu kompa, stad moje pytanie.
Przesiadam sie z matroxa na jakas inna karte GFX (parhelia jest poza moim
zasiegiem finansowym) i stanelo na ATI (coby najmniej przesiadka bolala).

Pytanie moje tyczy sie poziomu halasu generowanego przez karty z Radeonem
8500. Czy to jest glosne na tyle, ze slychac owe wentylatory?

Po przeczytaniu paru recenzji wybor moj padl na ktoregos Gigabyta albo
Herculesa. Czy jest jakas roznica pomiedzy nimi pod wzgledem halasu?

Pozdrawiam
Piotr L.