Re: ECS K7S5A vs K7S6A

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 11:17:36 MET DST

> Ciekawe, widocznie nie za często się to objawia bo nie zauważyłem
> problemów... chyba że mówisz o szynie 133 ?

133 i wyzszych. Zdarzaly mi sie przypadki zwisow bez widocznego powodu.
Powodem byla wlasnie plyta, do tego nie byl to jednostkowy przypadek, bo
skargi na takie zachowania znalazlem potem na forum MSI np.

To możliwe, ale ja nie dyskutuję o stosowaniu FSB 133 na płytach BXowych

> No to jestem chyba lamerem bo swego czasu wymieniłem BH6 na 6163Pro....

Tego nie powiedzialem. W kazdym razie zawsze z ulga wracalem do BH6 po
eksperymentach z wynalazkami innych producentow. No, jedynie na niektore
plyty Intela bym sie mogl zamienic, gdyby nie to, ze dosc istotna byla
(jest) dla mnie kwestia podkrecania.

IMHO 6163Pro miało regulację napięcia chipsetu, BH6 nie, ale mogę się
mylić - dla mnie są to dawne dzieje

Pozdrawiam,

Cooger