Re: pentium III 800MHz...?

Autor: PabloZ (pablozz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 11:13:12 MET DST

Rafał Tomasik wrote:

> te procki są tylko w teorii, bo w praktyce są nie do kupienia :-(
> w ogóle mało ich było na rynku i podobno były jakieś trefne
> tj. kompy się wieszały (info od dystrybutora)

chyba z pół roku temu parę takich zakupiliśmy.
nie ma problemów, jeśli już, to pewnie badziewne płyty główne.
Mój bezproblemowo i dodatkowych coolerów chodzi na 1115Mhz.
Więcej problemów było z P4 1.6 (czy 1.7) - płyta Intela.

PIII są nie do kupienia, bo powinny kosztować dużo mniej niż P4
a wydajność ich kompromituje P4, szczególnie nowe Celerony P4.

sam mam w domu 800EB @900 i... praktycznie żadnych perspektyw na
rozbudowę
(PIII 1GHz_at_100 to za mało, aby się opłacało)
a owe Tualatiny były by super (szczególnie 1.4) gdyby nie cena i
konieczność
wymiany płyty głównej.

Mam tutaj też jeden PIII 1266_at_133 i naprawdę jest wydajny, zresztą na
tomshardware
było porównanie...
btw, niech nikt tu nie zaczyna wątku o AMD ;)))

PabloZ