Re: komputer do pracy - gotowy zestaw

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 11:26:16 MET DST

> biurowe, małe bazy danych. Chce wydać estra pieniądze za gwarancję
> niezawodności, ma też dosyć budżetu żeby kupować lekko "na wyrost".

Nie składaj z klocków - kup gotową maszynę, dodatkowo niech znajomy zapłaci
za gwarancję serwisu w ciągu np.48h. Widziałem bardzo fajne biurowe
rozwiązania Fujitsu-Siemens, z cichym chłodzeniem opwrtym na tunelu
powietrznym. Nie wiem tylko czy FS ma takie pakiety serwisowe, mogę
sprawdzić. Na pewno w Polsce takie pakiety oferuje Compaq. BTW ten tekst
piszę z DeskPro ;)

Pozdrawiam,

Cooger