Re: Jupiter KYRO II

Autor: Lechu (lechn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 07:29:43 MET DST

>Co do HUGO to nie wiem,ale MONSTER TRUCK?
>Dziwne kiedys KYRo reklamowalo sie wydajnoscia wlasnie w tej grze!
>Chyba nie pokazywali by rezultatow gry - gdyby ta miala miec jakies
problemy
>ich karta? zapewne cos walnelo sie gdzies indziej

Tak, wlasnie w Truckach dzieje sie cos takiego: odpalam gre, wchodze do
menu, mozna ustawic trasy, pojazdy i ich ustawienia i w momencie nacisniecia
przycisku GO jest czarny ekran i powrot do Windowsow.
Ale cos czuje, ze dla dobra wlasnego zdrowia psychicznego przeinstaluje
system. To i tak trzeba robic co jakis czas i wydaje mi sie ze wlasnie
przyszla na to pora.
Pozdrawiam
Lechu