Re: Pytanie-problem z drukarka HP

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 07:54:09 MET DST


> Nic sie niedogadywalem.
> A w gwarancji pisze ze jest ewentualnosc naprawy lub wymiany "sprzetu na
> sprawny na wolny od wad"
> Pomijajac jeszcze fakt iz dowiedzialem sie przez telefon ze oryginalne
cadridze
> sa objete 3 miesieczna gwarancja(bo laly tusz) ponoc sa dobre,sprawdzili i
> poslali te same ze sprawna drukarka.
> Wiec jak zadzwonilem do Warszawy to babka powiedziala mi ze wymienia na
sprawna.
> Zastanawiajac sie nad tym ich postepowaniem do klientow doszlem do wniosku
ze
> po co ta gwarancja jak i tak nie mozna sie nacieszyc nowym sprzetem.Klient
> kupuje nowy sprzet po to tylko zeby serwis go sobie zarekwirowal.
> Co wy na to?

Odpowiedź jest prosta: NIE KUPOWAĆ HP!!!!!
R.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:58:22 MET DST