Re: komputer do pracy - gotowy zestaw

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 23:50:02 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:
> Skoro ma byc tak calkiem bezproblemowy i na dodatek dla niezbyt
> zaawansowanego uzytkownika, to mimo wszystko pomyslalbym nad P4 i
> intelowska plyta na intelowskim chipsecie (1.6A BOX + cos z serii
> D845E powinno byc ok).

Myślałem o Billings2 D845EBG2 albo Fujitsu-Siemens D1337 ... ale po
podliczeniu ceny, wydajności i wyposażenia płyty wychodzi wyraźnie na
korzyść AMD. W każdym razie, tę kwestię zostawiam na razie otwartą .
Jeżeli przyszły użytkownik chce gwarancje dla CPU na 3 lata i/lub
marketing Intela do niego przemawia i chce zapłacić extra, to polecę
jedną z ww płyt (raczej F-S)

> Nie za malo troche RAM? Do tego, co napisales, teraz wystarczy, ale w
> przyszlosci moze sie okazac krucho -- i bedzie argument "co, juz
> trzeba
> rozbudowywac?" :) Co do producenta -- IMHO Infineon z serii
> HYS64D32000GU

hm ... warto to przemyśleć.

> + Radeon 7500/ew. 8500, Matrox G550 (jeszcze bywaja dostepne za
> "grosze")?

sęk z tym, że markowe ATI Radeon 7500 są trochę trudne do dostania, a
cena wysoka - wziąwszy pod uwagę, że to nie będzie służyło do grania.
Zresztą, to jest w ogóle problem ... z każdą lepszą kartą :(

B.