pompowanie monitora NEC fe700+

Autor: Olek (alexwin_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 23:16:41 MET DST

witam,

nowy monitor NEC fe700+ strasznie pompuje. (dla niewtajemniczonych, jest to
efekt, ktory polega na tym, ze po maksymalizacja okna obraz na ulamek
sekundy robi sie odrobinke mniejszy by po chwili wrocic do normalnego
rozmiaru).

nie wiem czy to wina monitora, czy moze karty (saphire ati 8500 le)
mam ktos pomysl jak to sprawdzic lub ewentualnie zniwelowac ten efekt.

p.s. nie bardzo mam mozliwosc podlaczenie monitora do innego komputera i na
odwrot.

pozdrawiam
alek