Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 22:13:40 MET DST

"Phantasmagorion" <Phantasmagorion_at_wp.pl>, wrote in

> Cóż miał pecha, ale dobrze ze mówi, bo tutaj chodzi o to by mówić
> prawde i to jakie się miało doswiadczenia z np. płytą główną.

To czemu Ty nazywasz to herezjami?

> To zdejmij sobie te klapki ;-)

Ja nie mam klapek na oczach. Nie chwale firmy, ktora olewa klienta i nie
nazywam herezjami 90% postow o K7S5A.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!