Kontroler USB na PCI

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 21:30:06 MET DST

 Hi!!

 Wiecie, mam znowu mały problem z nieswoim kompem... ;)

 Znajomy kupił drukarkę ze złączem USB. Ma płytę trochę wiekową,
 bez złącz USB. Sprzedawca zaproponował mu dodatkową kartę
 kontroler USB na PCI. Karta jest bez sterowników (chodzi niby na
 systemowych). To chyba jakiś noname sprzedawany przez elta
 (Niemcy) w MM.
 Po inastalacji (win98SE) system uparcie twierdzi że znalazł
 "nieznane urządzenie" choć wykrył oprócz tego główny koncetrator
 portu USB...
 Drukarka nie pracuje, bo nie może znaleźć portu, port nie
 zainstalowany, bo system twierdzi że go nie zna... koło się zamyka...
 Po odłączeniu przewodu drukarki "nieznane urządzenie" oczywiście
 znika z menagera urzędzeń.
 Co robić w takim przypadku? Jak na razie poleciłem mu zmianę
 kontrolera na jakiś bardziej znany w sklepie komputerowym a nie w MM
 Są może jakieś patche na USB do win98se?

 Pozdr.