Re: Pci Ethernet controller

Autor: Tommy (tommy.tomek77_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 18:27:22 MET DST

> Jasne - musiałeś grzebać w biosie i włączyć to COŚ

W biosie nie grzebałem, a jeśli chodzi o BIOS to z nim
jest też chyba coś nie tak bo musiałem od nowa ustawić datę,
a przecież niczego tam wcześniej nie zmieniałem.
Ostatnio przy włączaniu kompa wyświetlają się jakieś
komunikaty, i trzeba albo wcisnąć F1, żeby wejść do
BIOS-U, albo F2, żeby "load settings" czy coś takiego. Jak
wybieram F2 to potem normalnie ładuje się win i jest
ok. Wcześniej nie było czegoś takiego. O co tu może
chodzić.