Re: pentagram shit???

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 18:37:11 MET DST

Użytkownik " patch" <sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dodam to samo co w wątku obok ... to nie modem jest do kitu tylko
użytkownicy
> tudzież ich walnięte linie telefoniczne.

Taaaaaa... nowoczesna centrala cyfrowa - faktycznie do bani.

> Mam takie cacko pół roku i chodzi bez zarzutu ... trzeba tylko wiedzieć
> jak podłączyć się do sieci, jak zainstalować sterowniki, do którego slota
> włożyć kartę i na jakim COMie&przerwaniu powinno to chodzić - wszystko to
> jest w dołączonej ulotce.

Taaaaaaa... i pewnego pięknego dnia modem sam ściąga sobie popsute
sterowniki, niszczy złącze PCI, żeby nie dało się pracować, zamienia COM'y i
przerwania, bo miał dzisiaj zły dzień. Człowieku!!! O czym ty w ogóle
rozmawiasz! Nie masz pojęcia jak bardzo badziewisate są te modemy. A jeśli
chodzi o przerwania i te COM'y, to faktycznie trzeba być niesamowitym
geniuszem, żeby to skonfigurować. Widać chyba nie pamiętasz czasów sprzed 10
lat i prawdziwych kombinacji alpejskich jakie trzeba było zastosować, żeby
jakikolwiek modem zadziałał. Popracuj jeszcze z rok na tym modemie, to wtedy
wyrazisz swoją opinię... tym razem rzetelną...

Pozdrawiam,
Sniper