Zasilacz ? Procek ? Plyta ?

Autor: Konio (__at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 17:11:43 MET DST

Witam, mam problem

komputer: PIII 550Mhz, Abit BE6II, 192MB ram, GF2MX.
Nie podkręcony teraz ani nigdy wczesniej.

Moj komputer czesto nie odpala za pierwszym razem. Aby go
uruchomic musze wtedy odłączyc kabel zasilajacy od zasilacza
i po ponownym wlozeniu startuje normalnie (mam w Biosie
ustawioną funkcje Power on after boot fail). Moze ma tez zwiazek
fakt, ze w niektorych scisle okreslonych sytuacjach - np uruchamiam
winmodem - brzęczyk zaczyna wyć sygnalem zmiennym 0,5 s wysoko
i 0,5 s niskim tonem. Przestaje, gdy zamknę win98 i wejde do dosa
lub zrestartuje kompa. Ustawienie w Biosie, aby alarmowal przy
wysokiej temp. procka mam juz ustawione na 80 stopni, a i tak
często brzęczyk wyje. Jeszcze jedna sprawa: moj PIII to ten starszy
typ, ktory ma (chyba) magistrale 66Mhz, jednak ja moge ustawic
w Biosie tylko 5,5 x 100 Mhz. Czy to są prawdidlowe ustawienia ?

Bardzo prosze o pomoc

KonradK