[NTG] help please winXP

Autor: dns (devilns_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 14:51:30 MET DST

Odrazu mowie sorry ze NTG.
Mam maly problemik,dosyc blachy,ale dla mnie wazny.
Otoz uzywam winXPpro,kiedys sie bawilem,wcisnelem ctrl-alt-del, w zakladce
procesy wylaczylem jakis program i teraz nie mam w tray-u ikonki od
dzwieku.Wszystko chodzi ok,tylko po prostu nie moge uruchomic
mixera,podglaszac inne zrodla itd.Mam Cretive PCI 128,probowalem poszukac
mixera,znalazlem plik ensmix32.exe,ale po uruchomieniu nic sie nie
dzieje,ikonka nie wraca.
Czy ktos kto uzywa windowza mogl by mi pomoc w tej sprawie? Z gory dziekuje.