Re: plik stronicowania w win 2000

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 14:23:22 MET DST

Użytkownik "Jabu" <jabu__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Po podpieciu do stabilnie pracujacego win2000, dodatkowego dysku w celu
> skopiowniu danych, po zamknieciu systemu, odlaczeniu dodatkowego dysku i
> ponownym uruchomieniu systemu po wpisaniu hasla do Win, pojawia sie
winietka
> opatrzona naglowkiem "Ograniczona pamiec wirtualna" a nastepnie:
> "Twoj system niema pliku stronicowania lub rozmiar tego pliku jest zamaly"

Witam w klubie!!! 3 dni temu miałem identyczny problem. Chciałem Ghostem
zrobić obraz partycji Win 2K. Po wykonaniu operacji uruchomiłem Windowsa,
ale coś mu się popierdzieliło. Pojawiał się monit logowania a tuż po
zalogowaniu komunikat o braku pamięci stronicowej i przycisk OK. Po
kliknięciu OK znowu wracał do monitu logowania. Nie było żadnej możliwości
zalogowania na koncie administratora. Po kilku godzinach walki udało mi się
odpalić kompa, tylko przy użyciu zupełnie innych dysków startowych. Wtedy
postawiłem diagnozę: BIOS rozpoznał dyski prawidłowo (ten na którym jest
system jako Master, a drugi jako Slave), natomiast w Win 2K popierdzieliły
się litery dysków, tzn. Master miał E: i F: a Slave C: D:, stąd problem z
pamięcią stronicową. Niestety mi nie udało się znaleźć rozwiązania. Gonił
mnie czas, więc przeinstalowałem system.

Pozdrawiam,
Sniper