Re: Celeron - upgarde

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 13:56:19 MET DST

Witold Wladyslaw Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote:

 (...)

> tego nie wiemy. moze to jest płyta ze wsparciem dla coppermine,
> ale producnet jakoś tego opisać nei potrafił. albo do 8x idzie
> zworkami, a reszta jest autodetect?

 Z zawiłości na stronie DFI i readme do nowszych BIOSów
 wynika, że Katmai only (z serii P III).
 Pociągnąłbym po magistrali to co jest na płycie (tego cel400)
 na 83MHz ale boję się, że dysk twardy strzeli (stary seagate 4,3GB)
 A na puszczenie tego cela na 100MHz raczej szans nie ma...

> za dużo tutaj pytajników

 Racja. Informacje na stronie producenta są mało wystarczające.
 (np. nie supportuje P III a jak się okazuje jednak supportuje..)

> chyba, że ma on slot-1 ;)

 S370 - poszukam może przejściówki FCPGA->PPGA

> swoją drogą to widziałem gdzieś jak koleś zmodował coppermine'a co
> by działał na ppga... i działał. oczywiście powyrywał i
> podolutowywał on nóżki... ;)

 Zabawa na całego... :)

Pozdr.