Laptop w USA

Autor: Sydney Green [22] (kameleon_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 13:38:36 MET DST

Witajcie,

Byc moze wkrotce bede mial mozliwosc kupienia uzywanego notebooka w USA.
  Poniewaz temat notebookow jest mi w zasadzie obcy mialbym prosbe o
rade, jakie modele (firmy) brac w ciemno, jakich unikac jak ognia, na
jakie rzeczy zwracac uwage przy wyborze samego notebooka. Jak wyglada
kwestia zasilania takiego notebooka kupionego w USA w Polsce ? Jesli
chodzi o sprzet, to chcialbym cos kolo K6-2/3+ 500 - 550, 256 MB RAM, 10
GB HDD no i takie tam rozne oczywisce akcesoria. Nie bedzie zadnych
problemow z kompatybilnoscia z (nie wiem) jakimis typowo intelowskimi
wynalazkami ? Moze jakies inne propozycje jesli chodzi o sam sprzet ? Za
wszelkie rady i wskazowki bede wdzieczny.

Sydney Green [22]
Registered Linux User No. 166549