Re: Dyski ibm z serii vancuver ?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 12:18:57 MET DST

Użytkownik "eemi" <wetxxx_at_terramail.pl> napisał w wiadomości

> Slyszlaem ze maxtory maja slabsza odpornosc
> na wstrzasy niz ibm o 200 G

Tak, wg dokumentacji technicznych IBM bije na głowę wystkie inne dyski jeśli
chodzi o wytrzymałość na wstrząsy. Tylko co z tego, skoro większość IBM'ów
pada zanim się nimi w ogóle potrząsnie. W firmie mam już bardzo pokaźną
gromadkę Maxtorów i żaden nie padł mi wskutek jakiegokolwiek uderzenia. A
jeśli zrzucisz dysk ze schodów, to żeby był z tytanu, to i tak mu coś
"chlapnie". Moja sugestia: przechwałkom producentów ufać do końca nie
należy. Oczywiste jest, że każdy zwiększy jakąś tam liczbę na tabliczce
znamionowej tylko po to, by sprzedać i zarobić więcej.

Pozdrawiam,
Sniper