HP LaserJet 1200

Autor: Eterna (eterna_at_chello.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 12:14:15 MET DST

Mam problem z tą drukarką w Windows 98. Czasami w momencie wysłania do
niej zadania do drukowania, przestaje to to działać i żeby można było
dalej drukować, muszę restartować komp. Ściągnąłem najnowsze
sterowniki ze strony HP - nie pomogło. Zainstalowałem jakiegoś
specjalnego patcha do driverów (też ze strony HP) - nie pomogło.
Sprawdziłem czy kabel drukarkowy jest ok (dałem drugi) - nie pomogło.
Czy ktoś miał podobne problemy z tą drukarką i jakoś wybrnął z tego?