Re: Jaką tanią płyte gł. wybrać ?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 12:05:15 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości

> Abit ze sławetnym Highpoint-em ? może lepiej podziękować i oszczędzić
> sobie kłopotów ?

Rozumiem, że masz przykre doświadczenia z HPT na płytach Abita (ja przyznam,
że również), ale to nie znaczy, że nowe Abity też są skopane. Faktem jest,
że najnowsze HPT spisuje się bardzo sprawnie i powiedziałbym, że zupełnie
porównywalnie do Promise na MSI czy Asusach. Zresztą: kupiłem niedawno płytę
MSI KT3 Ultra ARU z Promise FastTrack 133 - na razie sterowniki są tak
dupiaste, że nie da się na tym normalnie pracować.

Pozdrawiam,
Sniper