Re: tani montaż wideo

Autor: << eMKa >> (mk_at_alert.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 10:57:05 MET DST

> Ale jeśli chcesz postawić na niskobudżetowe rozwiązanie to proponuję
pożyczyć od kogoś tuner TV i zobaczyć jak to działa - wtedy sam zdecydujesz
czy taka jakość Ci odpowiada.

Ja mam FlyVideo 98 (ale nie EZ) i mogę powiedzieć, że:
a) jakość zgrywania marna
b) kłopoty ze stabilnością kl/sec ogromne - może mam za wolny komp

Na pewno takie rozwiązanie z jakimkolwiek montażem wideo nie ma wspólnego
nic.
To się nawet nie nadaje aby amatorsko zgrać sobie wesele na HD, po prostu
lipa.

eMKa