Re: do wyboru 2 napedy DVD

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 09:27:49 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Daj znac co i jak poszlo. Ciekaw jestem porownania do tego Pioneera.
> Wrazenia SUBIEKTYWNE mile widziane.

wczoraj ostro meczylem ta toshibe porownujac ze swoim pioneerem 115
(X16/X40)
oto wyniki:
toshiba jest cichutka w porownaniu z pioneerem - zarowno podczas odczytu
plyt z danymi jak i podczas odtwarzania filmu dvd gdzie jest raczej
nieslyszalna, czego nie mozna powiedziec o pioneerze. w sumie nie wiem po co
sie tak pioneer rozpedza skoro czyta film dvd czyli teroretycznie z
predkosca X1 dla DVD ?
testy w programie cd speed i dvd speed (te z cdrinfo.pl) wykazaly ze zarowno
podczas odczytu plyt z danymi i plyt dvd pioneer jest szybszy i dochodzil
nawet do predkosci X43 przy odczycie plyty cd, czyli ponad dane podane przez
producenta ! Niestety nie mozna tego powiedziec o toshibie ktora na tych
samych plytach ledwo dochodzila do X40. Troche mnie to zdziwilo bo na
testach ze strony www.cdrinfo.pl widac zupelnie cos innego. Przy jednej
lekko uszkodzonej plycie toshiba ostro zwolnila, a pioneer nawet sie nie
zajaknal i czytal ja do konca z wzrastajaca predkoscia - czyli tak jak
powinno byc.
blokade rogionu zdjalem bez problemu odpowiednim firmware'em.
pioneer byl na tasmie jako primary slave z dyskiem barracuda IV 80GB
(primary master) a toshiba byla sama na drugiej tasmie jak secondary master.
plyta to MSI K7T 266 PRO2 a system WINXP.

pzdr.
trzmiel

p.s. z ciekawosci testowalem tez nagrywarke TEAC 40/12/48 - w odczycie plyt
CD byla szybsza od pioneera o toshibie nie wspominajac i spokojnie
dochodzila do predkosci X47 - X48 pod koniec plyty czyli tak jak deklaruje
producent.