Re: Obudowa - Jaka?

Autor: MoFo (mofo_at_NOSPAMmago.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 08:04:01 MET DST

On Tue, 30 Jul 2002 18:03:35 +0200, "-=MaR=-" <mar-_at_pf.pl> wrote:

>Cześć!
>Właśnie zamierzam kupić nową obudowę Midi Tower ATX... chcę przeznaczyć ok.
>200zł. Co polecacie? Od siebie dodać mogę, iż w tym przedziale cenowym mą
>szczególną uwagę zwróciły jedynie produkty Made Com:
>Fine I, Fine II oraz Platinium
mam Platinum, calkiem spoko, choc ma pare wad:
- praktycznie od przodu niema szczeliny na zasysane powietrze choc
miejsce na wentylator jest
- centralnie umieszczony "kosz" na FDD i HDD, przezto mialem problemy
z podlaczeniem habla IDE do twardziela i plyty :(
- zasilacz jakis Feel 300W, ale napiecia trzyma w normie
- strona plyty glownej jest pryzmocowana na stale

moze ten Enlight bedzie lepszy, choc zasilacz 250W
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=4235&sid=1

Pozdr.
MoFo