Re: CD-ROM FLASH - PILNE!!!

Autor: mateusz (mateusz_lubojanski_at_wp.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 06:37:17 MET DST

HeHe
Jakbym mógł oddać do serwisu na gwarancji to bym to zrobił, ale te pierdoły
w serwisie chcą kartę gwarancyjną i nalepki na CD-romie nie wystarczają.

Problem czy w rym CD-Romie da się wyciągnąć rom, czy jest on jako
przylutowana kość.

Jak jest wyciągany, to w serwisie nie powinni mieć problemu z nagraniem go.

Dzięki