Re: Który monitor: Samsung czy LG?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 02:11:25 MET DST

> miałem przyjemność widzieć tego cudaka i ledwo wyrabiał 1024x768_at_75Hz...
> na 85Hz - out of frequency... chyba, że to był taki model... jak moj lg
> 575n który za młodu wyrabiał... 1024x768_at_100Hz. nie mam zielonego pojęcia
> jak to bydle to robiło, ale robiło. czasami nie zaskakiwał, a potem wogóle
> przestał. wg. specyfikacji tego moniotra - max to ~90Hz...

Po pierwsze, w żadnej specyfikacji żadnego monitora nie będzie podane VFreq,
bo to nie jest parametr monitora. Parametrem jest max HFreq, a odświeżanie
jest (z grubsza) wynikiem podziału HReq przez aktualną ilość linii, a ta
jest przecież różna. Producenci co najwyżej zalecają jakieś wartości
odświeżania dla różnych rozdzielczości...Mam nadzieję, że nie pomyliłeś
HFreq 90 kHz z VFreq 90 Hz ???
Co do pierwszego zdania, to albo omawiany monitor był felerny , albo
popieprzyły Ci się modele ;)))
pozdro...
sprocket