Re: Szukam cichego CPU collera

Autor: Marcin Perlak (perlak_at_t-online.de)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 23:34:52 MET DST

"Mikes" <mpiet_at_poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam
>
> Poszukuje dobrego i przede wszystkim cichego coolera na Durona 1200
> W tej chwili mam jakis model Spire i wyje tak, ze doprowadza mnie do szalu
>
> Mikes

hmm ja ci polecam arctic cooling supersilent2500, przy dzisiejszych
temperaturach czyli w pokoju 33stopnie na procku d800_at_945 i 1.75v mam
47stopni, dodam ze obudowe mam wyciszona calkowicie korkiem 0.5mm do tego
3wentyle na 7v, zasilacz na zewnatrz ijest naprawde cicho sam bylem mile
zaskoczony, fakt na wodynm jest jeszcze ciszej slychac tylko pompke, ale
nistety mam dosc malo miejsca i takie rozwiazanie nie wchodzilo w gre

pozdr
marcin