Modem AMR

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 21:59:51 MET DST

Hej

Gdzie można cos o tym poczytac - o modemach hardwarowych i softwarowych i
szczególnie tych w płycie glownej i na AMR (www, książki...)?

Trafił mi sie taki Askey 1456VQH-S (AMR) z tzw. "drugiej reki" - bez
driverów, instrukcji itp. Driver sobie sciagnalem.Modem dziala nawet niezle
zwlaszcza pod XP. Mam natomiast wrazenie ze nie potrafi on "odebrać"
polaczenia czyli "podniesc sluchawki". W zwiazku z czym mam pare pytań:
- to jest softmodem wiec wszystkie problemy z nim to kwestia oprogramowania
i z odpowiednim bedzie działal lepiej, czy tak? (teraz chodzi na Advacent
CallCenter 4.03 jako TAPI i nie odbiera polaczen lub odbiera ale nie nagrywa
rozmowy)
- czy ten modem jest "z voicem" czy bez czy też w takim softmodemie to
pytanie jest bez sensu? Próbowalem telefonowac przez niego, (korzystając z
sluchawki telefonu na tej samej linii) i wszystko bylo OK, mozna dzwonic i
rozmawiac. Czy bedzie mozna go uzywac jako automatycznej sekretarki?
Moze ktos ma takiego potworka i potrafi o nim coś powiedzec konstruktywnego?
(poza tym ze to tani badziew, to to sam wiem :)
Pozdrovionka
Speedy