troche NTG - dialup w win2k

Autor: radxcell (radxcell_at_X.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 20:29:33 MET DST

troche NTG ale moze ktos wie od razu i mi szybko pomoze :)

mam win2k i skonfigurowane polaczenie LAN oraz dialup
powinno byc tak ze jak lan jest odlaczony to dzwoni modemem
i tak robi - ale TYLKO IE

jesli uruchomie winko i probuje nawiazac FTP, to zupelnie
ignoruje dial-upa i pisze connect call failed...
dzieje sie tak nawet gdy recznie zadzwonie i jestem polaczony...

co mozna zrobic zeby zaczal go zauwazac?

rdx