Re: Jaka nagrywarke?

Autor: Radosław Strugalski (radeks_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 19:39:35 MET DST

Czesc

Ja mam teraz z TEACiem CD512E problemy. Tez wypalil ok. 2000 plytek,
ale wczoraj pojawily sie problemy - calibration error. Nagrywara
nie mogla nagrac x8. Sprobowalem x2. Wypalila jeszce 2 plytki i koniec.
Po przeczyszczeniu soczewki wypalila jeszcze raz x8. Pozniej juz
zdechla.
Co ciekawe czytac jeszcze czyta bez problemow. Nie wiesz przypadkiem
coz to moze byc. Czy to nalezy wykonac pochowek ;)

Rad.

--
    __  __  __    ___     Radek Strugalski
   /__\/  \/  \   \ /     Poznan Supercomputing