Re: ciemny obraz na monitorze samsunga

Autor: Paweł S. (pawelsz100_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 18:21:58 MET DST

Użytkownik CafeNet EWA <cafenet_ewa_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ai6bg0$s3u$1_at_news.tpi.pl...
> mam caly czas ciagle bardzo ciemny obraz na monitorze ( ustawione jest
> jasnosc na maksa) i jak gram albo ogladam cos jakies ciemne ujecia to nic
> nie widac jak to naprawic

Jeśli długo używasz tego monitora to znaczy że się wypala, jak nie to usuń
wszystkie magnetyczne rzeczy z otoczenia monitora a także (jeśli nie masz)
podepnij monitor do gniazdka z uziemieniem,
możesz sprawdzić także czy kabel od karty graficznej jest dobrze
przymocowany.
Spróbj w ustawieniach karty graficznej rozjaśnić obraz, pomoże ale tylko w
windzie, przy oglądaniu filmów skorzystaj z korektora w kodeku. A gry
rozjaśniaj w opcjach jeśli posiadają taką możliwość. Miałem podobnie z 14
calowym 8 letnim samsungiem ale udało mi się go spylić i kupić LG 15
Studioworks 57i, który nie mam takich problemów (jak narazie).

<pozdrawiam>