Re: laboratorium

Autor: R. Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 18:18:32 MET DST

Użytkownik "Pawel Boguszewski" <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3D467D05.82C7FE0E_at_1234poczta.onet.pl...
> Chodzi o przetrworniki AC? Kiedys cos takiego w Polsce robil Ambex,
> teraz to juz nie wiem. Mozna kupic gotowe zestawy (kary + integratory +
> soft) ale sa strasznie drogie.
Byłem na stronie www.ambex.pl ale oni chyba oferują jakieś inne urządzenia
np. jakieś obciągarki do drutów (kabli). Mi chodzi raczej o coś takiego: mam
spadające ciało i detektory mówiące po jakim czasie owe ciałe przebyło jaką
drogę, potem to wszystko jest wrzucane do kompa i gotowe do obrabiania, coś
w tym stylu. Albo np. komp jako oscyloskop : podłączam do niego jakieś
źródło napięcia a on pokazuje mi przebiegi prądu. Nie wiesz gdzie można
szukać info na ten temat?
pozdrawiam