Modem !

Autor: RAFF (raf82_at_o2.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 17:56:16 MET DST

 Hej wszystkim, szczególnie "modemowcom" ;) Mam irytujacy problem z moim
modemem. Chodzi tu o Zoltrixa na ISA z prockiem Rockewlla. Udalo mi sie go
zainstalowac i net chodził lux, ale niewiadomo czemu łączę się raz a tu
windows pisze "brak komunikacji z modemem". W panelu ster. we wlasciwosciach
modemu, zakładka diagnostyka i klikam dodatkowe informacje i wyskakuje
komunikat ze port com3 jest juz otwarty (na com3 jest ustawiony modem).
NIewiem co zrobic, modem jest sprawny bo testowalem na innym sprzecie. Po
przelozeniu w inny slot zdaza sie ze modem zadziala, ale znowu tylko na
jakis czas i objawy te same.Moze ktos wie co moze się sypac?

Wielkie dzieki

Pozdrawiam
Rafał K. raf82_at_o2.pl