Re: ECS K7VZA vs Radeon 7000

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 15:47:35 MET DST

"Bob" <bob1_p_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Komputer z karta PowerColor RV6D-TV 64 MB DDR testowana z roznymi
> ustawieniami w dwoch plytach K7VZA z roznymi wersjami biosu nie
> uruchamia sie, monitor pozostaje czarny, bios plyty glownej nie
> startuje. Po kilkunastu resetach czasami sie uruchomi i da sie
> zainstalowac lecz program testujacy pokazuje ze karta ma tylko 32
> MB pamieci. Po restarcie jesli sie uruchomi ekran jest czarny lub
> sa krzaczki. Karta w plycie intelowskiej startuje bez problemow i
> w systemie pokazuje prawidlowa wielkosc pamieci karty.
> Czy komus ta karta pracuje w tej plycie i czy da sie cos zrobic by
> [...]

 Mam złe wieści... Kiedyś już o tym pisałem na liście.
 Karta PowerColor Radeon7000 (nie pamiętam dokładnie jaki model)
 była martwa na K7VZA v3.0 i K7S5A. Po włożeniu jej do jakiejś
 starej płyty z celeronem 300 chodzi.
 ECS albo PowerColor nie trzyma się ściśle specyfikacji AGP
 (tak myślę), albo BIOS karty gryzie się z płytą.

 Na tej samej płycie (mowa o K7VZA) ładnie śmiga inna karta na
 Radeonie7000 (chyba popularny "szafir" - dokładnie nie pamiętam).

 Pozdr.