Re: Sterowniki kart d¼wiêkowych dla DOS (Via AC'97)

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 15:52:56 MET DST

U¿ytkownik <darbakan_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

http://65.68.55.12/inetpub/ftproot/Files/Drivers/Audio/SiS/7018/sa114-1.exe

> Czy jednak nie lepiej kupiæ jak±¶ kartê audio na PCI ? Taniutkie s±!
>
> Je¶li to ci w czym¶ pomo¿e to "ma³e dziêkujê" na tej grupie, przyda³o by
siê :)
> Opisz czy rozwi±za³o to twój problem, to mo¿e i TY komu¶ pomo¿esz.
>
> pzdrwm
> darbakan

Wielkie Dzieki !!! :) nie spodziewalem sie ze cos takiego istnie i nawet
wstyd mi bylo pytac ale sie odwazylem i nie zaluje :) przeszukalem siec ale
nigdzie zadnej wzmianki ze ten chip obsluguje DOS nawet w specyfikacji
uwzglednione byly tylko te sterowniki o ktorych wiadomo. Dzis to sprawdze !
a cp do karty na PCI to owszem przymierzam sie do zakupu czegos na chipie
Vortex'a ! ale dopiero po wakacjach bo teraz kazdy grosz zbieram na wyjazdy.