Re: napełnianie pojemników z tuszem

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 14:08:07 MET DST

Użytkownik "Rufik" <rufik_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> To mniej wiecej tak, jakbys rozlozyl kompa na czesci i wlozyl do wanny
> pelnej wody - spoko, nic sie nie stopi, ale wolalbys przeczyscic jednak
> wszystko z kurzu pedzelkiem..:))

Nie, to zupełnie nie tak. Elementy elektroniczne typu płyta główna, dyski
żyją innym życiem. Toner jest przystosowany do pracy z "płynami", więc
włożenie go do wody mu nie zaszkodzi, a często jest jedynym skutecznym
ratunkiem dla jego poprawnej pracy. W firmie często wysychały mi tonery i
zamiast wyrzucać go i kupować nowy, często wystarczyło włożyć go do gorącej
wody.

Pozdrawiam,
Sniper