Re: plyta MSI KT3-Ultra + AGP = trup :(

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 14:17:37 MET DST

Użytkownik "Wist" <wist_at_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem, ze z nowa nie miales takiego problemu? I jak powazna zjebke
> urzadziles? :)

Z nową nie miałem problemu.
A czy poważną? To zależy - trochę zwyzywałem gościa od oszustów. Normalnie
bym tego nie zrobił, ale przy zakupie spytałem czy na pewno ta płyta działa.
Pan powiedział: "Tak, na 100% - sami ją testowaliśmy". A jak się później
okazało (był już inny sprzedawca), koleś powiedział: "Panie! Komu by się
chciało każdą płytę testować. Zdarza się, że trafi się walnięta".

I jeszcze jedno: za drugim razem poprosiłem kolesia, żeby przetestował ją
przy mnie. Zrobił jak prosiłem - sprzęt zadziałał (oczywiście na innym
procu). Potem ściągnął proca, zapakował mi do pudła, a ja poszedłem do
chaty. I w chacie znowu szlag mnie trafił. Koleś posmarował proca jakąś
różową pastą (chyba Colodent do zębów), bo się dosłownie upiekła na twardo i
przez 1,5 godziny zdrapywałem ją pensetą co chwilę smarując pianką
rozpuszczającą.

Pozdrawiam,
Sniper