Re: Który monitor: Samsung czy LG?

Autor: jerzy szczudłowski (jerzy_at_jedwab.net.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 16:05:31 MET DST

... and Sniper disseminated foul capitalist propaganda:
> Muszę na gwałt zakupić do firmy monitor służący do prostych prac biurowych
> Moje początkowe plany:
> - LG Flatron 775 FT (cena 811 zł)

Kupiłem ostatnio F700B czyli 775FT w nowej obudowie (666zł). Choć parametry
elektroniki ma gorsze od starego SyncMastera to jakość obrazu jest znacznie
lepsza (przynajmniej za tą cenę :). Z uwag jakie mam do tej pory to:
przeszkadza mi brak analogowych nastaw jasności i kontrastu, drażni brak
klatki Faradaya (jest naklejka TCO99; z drugiej strony to mniejsza obudowa)
i zostały mi jeszcze ze dwie, trzy rzeczy, których nie da się wyregulować z
poziomu menu aby osiągnąć idealną geometrię ;) Myślę, że do prac biurowych i
innych nie przekraczających rozdzielczości 1024x768(85Hz) ten monitor
powinien w zupełności wystarczyć.

--
Outlook Express: idealne środowisko do rozprzestrzeniania wirusów. Czasem może
służyć również do wysyłania poczty.