Re: nagrywarka Teac czy Liteon ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 21:00:03 MET DST

Użytkownik "Jacek" <bez_spamu_freezy_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Odpowiem w nieco inny sposob.
> Sprzedaje w sklepie komputerowym i ostatnio sporo ludzi wymienia
nagrywarki
> na szybsze modele. Wszyscy posiadacze teac 4X czy 8X nie chca slyszec o
> innych napedach, tylko Teac. Nawet wczesnijszy zagorzali zwolennicy LG
teraz
> przeskakuja na Teaca. Wydaje mi sie, ze to o czyms swiadczy.
>
> Pozdrawiam
>
> Jacek

Zdecydowanie Teac te nagrywarki zawsze byly dobre i pewnie juz tak zostanie.
O LIteonach mozna powiedziec tyle ze ich poprtzednicy to byl straszny szajz
ktory sie sypal w rekach. Nowe za to maja zabojczo niska cene troche malo
przydatnych bajerow i nieprawdzona reputacje (przekonamy sie o niej za rok
jak zaczna wracac do serwisow). Proste porownaie wystarczy wziasc do reki
oba napedy Teaca i Liteona ... Teac jest duzo ciezszy bo ma w srodku
metalowe podzespoly i mechanike a nie jakis slaby plastik ktory sie wyrabia.
Poza ty Teac ma szklana optyke a nie jakis tam plastik jak LiteOny i LG w
ktorych po 2 latach intensywnej pracy metnieje soczewka i koszt wymiany
przekracza wartosc napedu

Pozdrawiam