Re: Samsung 757 DFX czy LG 795FT

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 12:49:46 MET DST

Użytkownik "Qba" <qba_at_qba.w.pl> napisał w wiadomości
> niestety, jest to wada (a zarazem zaleta) MM:
> nie testujesz, nie marudzisz, tylko bierzesz do domu i tam badasz,
> i w przeciagu 5 dni mozesz towar najzwyczajniej zwrocic, "bo ci nie
> odpowiada";

Kurcze, wolalbym potestowac na miejscu. Poszedlbym do normalnego sklepu
komputerowego, zaoszczedzil 50 PLN i potestowal, ale niestety musze kupic na
raty, a w MM raty sa nieoprocentowane.

> co innego jak kto nie ma blisko do MM, i nie ma auta, i nie ma kasy na
taxi,
> i kupil jakis przedmiot o duzych gabarytach, to wtedy to jest wada MM :(

Auto mam, abym nie musial non-stop jezdzic ;).
Btw, czy w MM mozna sie potargowac? Mam zamiar zostawic tam 1500-2000PLN...

Rufik