Re: za ile Pentium 100?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 20:04:01 MET DST

grzegorzp_at_go2.pl <grzegorzp_at_go2.pl> wyplodzil:

> Ojoj, z tą kartą to ja bym raczej nie przesadzał. Brzmienie może i
> miała nawet wporzo (na amatorskim sprzęcie), ale podłączona do
> studyjnych głośników odsłuchowych, pokazywała swoje głębokie dno.
> Poza tym chyba zapomniałeś, że full-duplex w jej wykonaniu to lekka
> ściemka, bo owszem może i działa, ale tylko 8-bitowym trybie, a to
> chyba największy jej MINUS.
> Ciekawostka: na giełdzie takie karty można kupić za 30-50 zł.

Do tego wyszło po pewnym czasie, że przy obsadzeniu pamięci karta
po pewnym czasie się paliła (coś tam nie wyrabiało). W ten sposób straciłem
dwie sztuki i kupiłem SB128, którą gazem po dopłacie wymieniłem na SBLive!1024 i też
się ostro zawiodłem... Najlepsze, co słyszałem to jakiś produkt Turtle, ale swoje kosztuje.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl