Re: naboje i tonery Black-Point - Wasze opinie

Autor: Slawi (sampoo2_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 11:01:58 MET DST

Użytkownik "michal" <vitamichal_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie. Wlasnie mam zamiar zakupic kilka tonerow i atramentow z tej
firmy.
> Co sadzicie o ich produktach. Glownie chodzi o atramenty - jak sie
sprawuja.
> Dzieki za pomoc.
Witam
Korzystaliśmy w firmie z tuszy w.wym firmy do drukarek HP i Epsonki
PhotoEX, odczucia mam mieszane - wydaje mi się że atramenciki starczały
na mniej wydruków niż oryginalne... Być może to kwestia gęstości tuszu
cy cuś... Poza tym wydruki kolorowe z Epsona wykonane na tuszu
BlackPoint schły dłużej niż z orygianłów (przerobiliśmy chyba z 10
kompletów tuszu do Epsonka) Bardzo ciężko także "odpalały" się po
założeniu - trzeba było kilka razy czyścić głowicę - czego nie
zaobserwowałem przy oryginałach.
Ze dwa razy trafiły się też fizycznie uszkodzone zasobniki do HP - co
prawda z wymianą nie było problemu ale zawsze to jakiś tam kłopot...
Wnioski wyciągnij sam ;-)

Pozdro
-]s|m[-