Re: Wieszanko & nowa graficzna

Autor: Mike (mike__at_wp.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 11:02:46 MET DST

"/\rkhan" <arkhan_at_2com.pl> wrote in message
> [...]
Ma

> Zaoszczędziłeś na płycie, to teraz kombinuj...
> Na początek przyjrzyj się ustawieniom biosu.

Miałem problemy tego typu na starszym sprzęcie. Riva TNT + VIA Apollo +
Aureal +D3D = ciemność. Nic nie pomagało - 4 in 1, 6 in 7, 7 in 11 - nic :(
Okazało się, że się żre się video z dźwiękiem - zmieniłem na próbę na
starego szumblastera na ISA i poszło jak burza: wyjmij SB i zobacz czy
pomoże - jeśli tak to masz problem. VIA sucks :(