Re: problem z radkiem

Autor: Padre (legzio_at_ipartners.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 10:55:43 MET DST

Hi,

Wyswietlanie jednoczesnie na monitorze i telewizorze tego samego nazywane
jest klonowanie obrazu.
I przy wyswietlaniu DivX obraz pojawia sie tylko na oryginale, nie na
klonie.
Dlatego musisz zmienic ustawienia tak, aby telewizor wyswietlal obraz
oryginalny, a monitor klona. Wtedy DivX pojawi ci sie na telewizorze
natomiast nie bedzie go na monitorze.
Jak to zrobic? Albo poszukac w helpie albo... (pisze z pamieci) Wlasciwosci
Ekranu->Ustawienia->Zaawansowane->Display. Tam mozesz wlaczyc lub wylaczyc
wyswietlanie na poszczegolnych urzadzeniach. Na polu monitora i telewizora
sa dwa male kwadratowe (zdaje sie ze niebieskie) buttony. Na jednym jest
biale kolko, a na drugim dwa prostokaciki (podobne jak w okienkach
windowsowych przyciski zmiany wielkosci okienek). Wybrany button z kolkiem
oznacza, ze dane urzadzenie wyswietla obraz oryginalny, natomiast z dwoma
prostokacikami oznacza obraz klonowany.
I to wszystko... :)))

Padre