Re: PILNE !!!! klopoty z mysza

Autor: MoFo (mofo_at_NOSPAMmago.pl)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 08:42:34 MET DST

On Tue, 30 Jul 2002 07:31:09 +0200, "YODAcki" <yodacki_at_tlen.pl> wrote:

>Hi !
>
>Wczoraj zmienilem plyte. Juz w czasie instalowania windowsa zauwazylem
>klopoty z poruszaniem wskaznika myszy.
>Otoz na boki moge swobodnie poruszac bez problemow, natomiast ruch gora-dol
>w czasie energicznego poruszania jest jeszcze znosny, natomiast jezeli wolno
>poruszam mysza, to wskaznik albo mi skacze, lub stoi w miejscu, czasem nawet
>wyglada to tak, jakby przy wolnym poruszaniu wskaznikiem byl on
>"przyciagany" do jakiegos punktu na ekranie, tak jakby cos go trzymalo. wiem
>ze to glupio brzmi ale tak to wyglada.
> [...]
hiehie, mialem to samo, po przesiadce na inna plyte glowna moj A4Tech
mial podobna przypadlosc (gora-dol OK, prawo-lewo skokowo), podlaczona
pod ta plyte mysz Logitecha nie miala problemow, skonczylo sie natym,
ze A4Techa podlaczylem przejsciowka PS2>COM1
Jezeli to mysz PS2 sprobuj podlaczyc ja przez przejsciowke do COMa,
ew. zmien myszke albo sie z kims zamien ;P

Pozdr.
MoFo