Re: plyta pada? pytanie w kwestii formalnej.

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Tue 30 Jul 2002 - 08:14:56 MET DST

On Tue, 30 Jul 2002 08:08:55 +0200, "Andrzej J. Turowicz"
<at_at_buchalter.com.pl> wrote:

>Raczej na 95% procek jest Ok as plyta wadliwa, choc moze i byc odwrotnie
>Andrzej

hehe. nie pocieszyles mnie zbytnio, ani nie upewniles. w kazdym razie
jutro mam zamiar wymienic obydwa te komponenty.
w kazdym razie dzieki za odpoweidz. <rs>

ps. procki sa na bank dobre bo na tej plycie byly instalowane juz
trzy. wyglada to tak, jakby nie dzialalo poprawnie taktowanie inne
niz 66MHz, ktore bylo naturalne tylko dla jednego procka.

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.