Re: tv out w notebooku

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 21:08:58 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <klimex_at_home.pl> napisał:

> Jak obejrzec film divx w telewizorze po podlaczeniu notebooka kablem
> s-video - euro.
> Brak obrazu. Nie mam panelu sterowania do karty graficznej w notebooku.
> Powinna chyba tam byc opcja przelaczania obrazu na tv. Karta SIS 630. Bo
> chyba w tym lezy moj problem.Albo nie?

Czy sprawdziłeś kabel na innym zestawie? Najlepiej innym komputerze, ale
tym samym (lub przynajmniej takim samym) telewizorze. Poza tym kabel
powinien być podłączony w momencie startu komputera, aby sterowniki
karty rozpoznały obecność podłączonego telewizora (nie zawsze to działa,
nie zawsze jest potrzebne). Na koniec pozostają tylko poszukiwania
nowszych/lepszych sterowników karty - lub nowszy system operacyjny,
o ile sprzęt notebooka go udźwignie.

--
Sławek [am-pm]