Problem z pamięcia?

Autor: Skibbi (skibbi_at_copam.eu.org)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 21:13:06 MET DST

Witam,
Kilka dni temu pisałem o problemach z niestabilnym windowsem po zmianie
procesora na Athlona XP 1800+. Otóż zaczełem badać sprawę i postanowiłem
najpierw zacząć od pamięci. Ściągnełem MemTest'a i GoldMemory i zapuściłem
testy. Oba programy zaczeły zgłaszać błędy :( GoldMemory zawsze się wykła-
da na 62%. Ale po wstawieniu pamieci do innej płyty głównej (taktowanie
tylko 66 zamiast 133MHz) GoldMemory nie wykrył błędów.
Pytanie brzmi: na ile można wierzyć tym programikom? Czy uszkodzona pamięć
może działać poprawnie na niższej częstotliwości?

Pozdrawiam

--
\ |  | |  /\  -=[skibbi_1(at)friko2(dot)onet(dot)pl]=-  /\