Re: Obudowy Mode Com - opinie

Autor: Noname (m.a.t.r.i.x_at_hoga.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 19:43:33 MET DST

> przeciez pisze prawde... cyber nawet jak wyglada ok dla kogos to
zamontujesz
> cdrom i juz nie wyglada ladnie :DDD

Ty chyba nie miales do czynienia z ta obudowa,przeciez sa tam sa
automatycznie otwierajace sie klapki maskujace CD-Rom i inne napedy

> pozatym... gdzie otwierane boczne drzwi ?!

Drzwiboczne przeciez tez sa otwierane,oj zdaje mi sie ze widziales ta
obudowe tylko na obrazkach
Ja mialem juz kilkanasie roznych typow obudowy i ta bije wszystkie na
glowe.Jak sie ma jeszcze czarny LCD i czarna klawiature robi kosmiczne
wrazenie wizualne a po dluzszym uzytkowaniu okazuje sie ze nie tylko
wizualne.